Moosakhani
0

تدریس در استاد انگلیسی

یکی از زیباترین شغل ها معلمی می باشد

یک معلم همانطور که تلاش می کند خوب یاد بگیرد، به همان میزان تلاش می کند که خوب آموزش دهد و قطعا با آموزش خوب نشاط را به شاگردان خود هدیه می دهد.

مشکلات معلمان

و اما مشکلی که دامن گیر معلمان شده است، مسئله درآمد است. معلمان، خوب یاد گرفتن و خوب یاد دادن را تمرین می کنند زمانی برایشان باقی نمی ماند که به بازاریابی و جذب شاگرد برسند.

معلم خوبی باشیم یا بازاریاب خوب؟

برای اینکه معلم خوبی باشید می بایست اکثر وقت خود را به یادگیری و نحوه آموزش دادن به شاگردان خود سپری کنید و اما اگر بخواهید بازاریاب خوبی باشید از معلم خوب بودن فاصله خواهید گرفت به این دلیل که بازاریابی نیازمند شناخت بازار و تحقیق و تجربه می باشد.

تخصص استاد انگلیسی

ما تخصصمان بازاریابی در زمینه آموزش زبان انگلیسی است و در این زمینه سال ها تحقیق و تجربه کسب کردیم تا در کنار شما معلمان باشیم تا دیگر نگران مسئله درامد نباشید، شما می توانید در کنار ما درآمد چند ده میلیونی را تجربه کنید.

ما با همه مدرسین همکاری نمی کنیم

بدیهی است که مجموعه استاد انگلیسی در نظر دارد معلمانی توانمند و دلسوز را گرد هم آورد تا بتواند با خیالی آسوده زبان آموزان دلسوز بسپارد تا شعار استاد انگلیسی محقق گردد ( استاد انگلیسی آخرین تلاش شما برای یادگیری زبان انگلیسی است )

اگر میخواهی جزء ستاره های استاد انگلیسی باشی با ما تماس بگیر
Moosakhani

Moosakhani