Moosakhani
0

آموزش آزمون EPT + نمونه سوالات رایگان آزمون EPT

بررسی نکته به نکته ی بیش از  ۵۰۰ سوال مهم آزمون های EPT برگزار شده در سال های مختلف

تحلیل و ریشه شناسی لغات استفاده شده در آزمون EPT و مشخص کردن لغات پرتکرار آزمون EPT

آموزش نکات تستی و چگونگی پاسخ آن ها در کوتاهترین زمان ممکن و بررسی پاسخ آزمون ها

جامع ترین آموزش آزمون EPT با تکنیک علمی ریشه شناسی

کسب نمره ی مناسب در آزمون زبان دکتری یکی از دغدغه های اصلی داوطلبان آزمون های EPT، MSRT، MHLE و تولیمو است. سوال مشترک بسیاری از داوطلبان این است که با وجود مشغله های دیگر و زمان اندکی که در اختیار دارند، چگونه می توانند برای آزمون، آمادگی لازم را کسب کنند؟

برای حل این مشکل، گروه آموزشی استاد انگلیسی محصول جامعی را فراهم کرده است تا داوطلبان در سریعترین زمان ممکن و بهترین شکل آمادگی لازم برای شرکت در آزمون EPT را بدست آورد. در این محصول تمامی لغات آزمون EPT به روش علمی ریشه شناسی آموزش داده می شوند. برای مطالعه ی اینکه روش ریشه شناسی چیست؟ و خواندن فواید و کاربردهای آن به لینک زیر مراجعه کنید:

آموزش لغات انگلیسی به سبک نوین ریشه شناسی بدون فراموشی

همانطور که میدانید یکی از روش های آمادگی برای یک آزمون، تمرین و حل آزمون های سال های گذشته ی آن آزمون است. بنابراین در بخش پایین این مقاله، مجموعه سوالات سال های گذشته آزمون EPT به همراه پاسخ آن ها برای شما عزیزان گردآوری شده است.

معرفی دکتر البرزی

مدرس محصول آموزش آزمون EPT

دکتر البرزی مدرس محصول آموزشی آزمون ept که توسط گروه آموزشی استاد انگلیسی تهیه و منتشر می گردد، دارای ۲۸ سال سابقه ی آموزش در بسیاری از موسسات عالی آموزش کشور ، دانشگاه علامه طباطبایی، داشگاه تهران، دانشگاه تربیت مدرس می باشد.

تخصص اصلی ایشان در حوزه ی زبان شناسی (linguistics) و در زمینه تخصصی ریشه شناسی (Etymology) می باشد و به عنوان یکی از برترین مولفان کتاب های آموزش لغات انگلیسی و کتاب های کنکوری کارشناسی ارشد و دکتری زبان انگلیسی در کشور شناخته شده اند.

 

Dr.Alborzi
تصاویری از ویدیوهای آموزش آزمون EPT

با ما همراه باشید

اینستاگرام

Ostad.English

واتساپ

۰۹۳۹-۹۷۳۴۰۵۱

پشتیبانی

info@ostadenglish.com

درخواست مشاوره رایگان

Moosakhani