Moosakhani
0
ریشه شناسی لغات انگلیسی
ریشه شناسی روشی جدید برای یادگیری زبان انگلیسی

ریشه شناسی لغات انگلیسی

۱-حفظ کردن لغات انگلیسی.

(شما میتوانید برای افزایش دایره واژگان خود، لغات انگلیسی را روی یک سمت کاغذ بنویسید و یک سمت دیگر آن معنی لغات را بنویسید و با تمرین و تکرار لغات را حفظ کنید)

۲-لغات انگلیسی را با خاطره سازی یا در جمله حفظ کنید.

(برای هر لغت یک خاطره که به آن لغت نزدیک است را حفظ کنید یا جملات انگلیسی را مطالعه کنید و لغات را در جملات یاد بگیرید)

۳-علم ریشه شنـاسی لغات را یاد بگیرید.

(لغات از ۳ بخش تشکیل شده، ریشه، پیشوند، پسوند. شما با یاد گرفتن ریشه های مهم زبان انگلیسی میتوانید دایره واژگان خود را افزایش بدهید، شما با این روش حتی میتوانید ریشه شاسی لغات تافل و آیلتس را هم یاد بگیرید)

 

بهترین روش یادگیری لغات انگلیسی چیست؟

تمامی روش های یادگیری زبان انگلیسی را به طور خلاصه معرفی کردیم و اما نگاهی به آمار نظر سنجی مردمی بیندازیم:

(بر اساس نظر سنجی به عمل آمده بین ۲۰۰٫۰۰۰ زبان آموز)

۰ %
روش ریشه شناسـی
۰ %
روش حفظ کردن
۰ %
روش یادگیری با خاطره

با توجه به نظر سنجی مردمی:
محبوبیت علم ریشـه شناسی از سایر روشها بیشتر بوده⚡

برخی نظرات زبان آموزان 👇

محمد نادری
کاش از روز اول با این روش آشنا میشدم، انقدر وقت برای حفظ کردن نمیذاشتم.
سیما نبوی
چندین بار کتاب ۵۰۴ رو بازکردم لغت حفظ کنم هر بار به درس اول نرسیده بستم گذاشتم کنار
رحمان موسوی
من از حفظ کردن خیلی بدم میاد که خداروشکر با ریشه شناسـی نه نیازی به حفظ کردن لغت داری نه فراموش میکنی
ملیکا احمدی
خوبی علم ریشه شـناسی اینه که شما تعداد مشخص ریشه و پیشوند و پسوند یاد میگیرید و به واسطه همین، چند هزار لغت به دایره واژگانتون اضافه میشه.
امیر قیصرنژاد
ریشه شـناسی مثل یادگرفتن فرمول ریاضیه، شما چندتا فرمول یاد میگیرید و باهاش بی نهایت مسئله رو حل میکنید.
محمد رحیمی
به نظر من بهترین روش همین ریشـه شناسی هست شک نکن
چرا ریشـه شناسی بین زبان آموزان محبوب شد؟
دلایل مجبوبیت ریشه شناسی

شما با یادگیری علم ریشه شناسی، فرمول ساخت لغات را یاد خواهید گرفت، این روش به شما کمک میکند بدون حفظ کرددن لغات، سطح واژگان خود را افزایش دهید.

شما بعد از یاد گرفتن فرمول ساخت لغات، دیگر انگلیسی را فراموش نخواهید کرد.

ریشه شناسی به شما کمک میکند که درک شما از ساختار جمله بالا برود.

لغات در جملات مختلف معنایی متفاوت دارند، شما با یاد گرفتن علم ریشه شناسی، به حوزه معنایی لغات مسلط خواهید شد.

در دوره ریشـه شناسی، لغات پرکاربرد در آزمون های داخلی و خارجی را به شما آموزش می دهند.

ریـشه شناسی به شما کمک میکند به گرامر لغات تسلط پیدا خواهید کنید.

ریـشه شناسی در آزمون آیلتس بسیار کاربردی است

چگونه علم ریشـه شناسی را یاد بگیریم؟✌️

مجموعه استاد انگلیسی ۳ محصول در زمینه آموزش لغات انگلیسی با روش ریشه شناسی تهیه کرده که از مقدماتی تا پیشرفته، علم ریشه شناسی راآموزش داده که نام این دوره دنیای واژگان میباشد و با تدریس پدر علم ریشه شناسی میباشد.

پکیج کامل دنیای واژگان شامل ۳ بخش میباشد:

دنیای واژگان

آموزش لغات ۱۱۰۰ دنیای واژگان

۱,۶۸۰,۰۰۰تومان
۵
۲۸:۰۸ساعت
۱۰۱۷

آموزش لغات تافل آیلتس دنیای واژگان

۱,۴۸۰,۰۰۰تومان
۰۸:۰۵ساعت
۲۰۷۵

آموزش لغات ۵۰۴ دنیای واژگان

۱,۴۸۰,۰۰۰تومان
۵
۱۳:۳۱ساعت
۲۵۵۵

در این دوره چه چیزی یاد میگیرید؟

۰۱ >
ادامه مطلب
علم ریشـه شناسی
۰۲ >
ادامه مطلب
تسلط به لغات ضروری
۰۳ >
ادامه مطلب
کالوکیشن لغات
۰۴ >
ادامه مطلب
تلفظ صحیح لغات
۰۵ >
ادامه مطلب
گرامر کاربردی
۰۶ >
ادامه مطلب
حوزه معنایی لغات
۰۷ :
ادامه مطلب
لغات کاربردی در آزمون تافل آیلتس
قبلی
بعدی

مزیت های دوره دنیای واژگان (ریشه شنـاسی)

۱-یادگیری علم ریشه شناسـی تا مرحله پیشرفته.

۲-شما خود را در کلاس تصویر خواهید کرذ.

۳-آموزش توسط پدر علم ریشه شناسی ایران

۴-آموزش جذاب که به شما انگیزه ادامه دادن می دهد.

۵-آموزش از مقدماتی تا پیشرفته به صورت طبقه بندی شده

این دوره مناسب چه افرادی است؟

۱-زبان آموزان

۲-علاقه مندان به مکالمه

۳-مترجمین

۴-متقاضیان آزمون ارشد و دکتری

۵-متقاضیان آزمون تافل آیلتس

۶-متقاضیان آزمون EPT, MSRT

7-علاقندان به یادگیری علم ریشه شناسی

۴-آموزش جذاب که به شما انگیزه ادامه دادن می دهد.

۵-آموزش از مقدماتی تا پیشرفته به صورت طبقه بندی شده

یکی از ارکان اصلی یادگیری زبان انگلیسی آموزش لغات انگلیسی می باشد. زبان آموزان همواره این دغدغه را دارند، که لغات مهم و ضروری را برای یادگیری بیشتر فرا بگیرند. اهمیت یادگیری لغات انگلیسی به این دلیل است، که به مرور زمان افزایش یافته و باعث درک بیشتر افراد از مطالب می شود.

یادگیری و آموزش لغات انگلیسی باعث می شود، که در کنار افزایش مهارت درک متون، افراد بتوانند ایده های خود را به شکل موثرتری به زبان انگلیسی بیان کنند. زمانی که دایره واژگان شما گسترده باشد، می توانید کلمات مناسب تری را برای بیان ایده ها و نظرات خود انتخاب کنید. در کنار آن افراد می توانند اطلاعات را به شیوه بهتری دریافت و پردازش نمایند.

امروزه روش های مختلفی برای یادگیری و افزایش واژگان زبان انگلیسی وجود دارد، که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

لغات زبان انگلیسی را حرفه ای یاد بگیرید

برای آموزش لغات انگلیسی از پایه روش های مختلفی وجود دارد. یکی از این روش ها استفاده از کتاب های دسته بندی شده و صوتی می باشد. کتاب ها و داستان های سطح بندی شده به شما این امکان را می دهند، تا به تقویت لغات در زبان انگلیسی بپردازید. این مدل کتاب ها بر اساس سطح بندی استاندارد طراحی شده اند، از همین رو شرایط مناسبی را برای شما ایجاد خواهد کرد.
یادگیری لغات در قالب داستان بسیار ساده تر از شکل عادی می باشد. در این روش از آموزش لغات انگلیسی افراد به همراه لغت به یادگیری افعال و کلمات اضافه نیز می پردازند.
بهترین توصیه برای افرادی که قصد دارند آموزش لغات انگلیسی از پایه بپردازند، این است که واژه ها را به تنهایی فرا نگیرند. یادگیری واژه ها به صورت گروهی بسیار موثرتر می باشد. در حقیقت منظور از یادگیری در اینجا یادگیری لغات با استفاده از کالوکیشن ها می باشد. در این روش لغات را به صورت ترکیبی یاد خواهید گرفت. شما می توانید لغاتی را یاد بگیری که بیشترین هم آینده را با همدیگر دارند. این امر باعث می شود که کاربرد لغت را نیز یاد بگیرید
این شیوه یادگیری و آموزش لغات انگلیسی به شما کمک می کند، برای پشت هم ردیف کردن کلمات مدت زیادی را تلف نکنید. شما به سادگی می توانید کلمات را از گجینه ی واژگان خود بیرون بکشید. یکی از محصولات پرکاربرد برای یادگیری لغات در این زمینه پکیج کامل واژگان زبان انگلیسی استاد است. این پکیج شامل ۱۱۰۰ واژه کاربردی انگلیسی است که شکل ریشه شناسی جمع آوری شده اند.

 

مزایای استفاده از تصاویر و عکس ها در آموزش لغات انگلیسی

 

یکی از روش های موثر برای آموزش واژه های انگلیسی آموزش لغات انگلیسی با تصویر می باشد. استفاده از این ابزار باعث می شود، تا فرد به نتایج بهتری در این زمینه برسد. استفاده از تصاویر و عکس ها در آموزش زبان انگلیسی باعث می شود، قوه ی تخیل زبان آموز به راحتی تحریک شده و به کار بیفتد.
همانطور که می دانید تصاویر زبان جهانی هستند و برای درک و فهمیدن عکس ها نیاز به دانش خاصی وجود ندارد. افراد با مشاهده ی عکس ها همواره می توانند به درک و برداشت صحیحی برسند.
با استفاده از عکس ها و تصاویر می توانید موضوعات سخت در یادگیری را به مفاهیم ساده تری تبدیل کنید.
تصاویر به شکل فوق العاده ای سرگرم کننده هستند، به صورت ساده و سریع در کوتاه ترین زمان ممکن روش معنی خود را انتقال می دهند.
با استفاده از تصاویر در کلاس های آموزش زبان انگلیسی می توانید یک بحث بسیار عالی را داشته باشید، به این دلیل که درک افراد از تصاویر متفاوت است.
با استفاده از آموزش لغات انگلیسی با تصویر می توانید خلاقیت افراد را تقویت کرده و روش مناسبی برای ارتقاء دادن دیگر مهارت ها نظیر دستور زبان می باشد.
استفاده از تصاویر باعث می شود، که دایره ی لغات گسترده تر شود، زمانی که از زبان آموز درخواست شود، که تصویر مشاهده شده را توصیف کند، به شکل غیر مستقیم به زبان آموز کمک می کنید تا به یادگیری واژگان بیشتری بپردازد. پیوندی که لغات با عکس و تصاویر دارند باعث می شود افراد یادگیری عمیق تری را تجربه کنند.

 

تکنیک های یادگیری برای یادگیری لغات انگلیسی به کودکان

 

 

آموزش لغات انگلیسی برای کودکان باید با تکنیک های خاصی انجام بگیرد. استفاده از تصاویر و اشیاء در ارتباط با یادگیری کودکان باعث می شود، که این روند سریعتر رخ بدهد.
برای آموزش کودکان می توانید اعضای بدن را به آن ها معرفی کنید. یکی دیگر از مواردی که بسیار برای کودکان هیجان انگیز است، اسامی افراد خانواده و فامیل به زبان انگلیسی است. با توجه به گسترش استفاده از گوشی های همراه و علاقه ی کودکان به این وسایل می توانید برای یادگیری آموزش لغات انگلیسی از اپلیکیشن ها و پکیج های آموزش زبان انگلیسی استفاده کنید.
این ابزارهای آموزشی امروزه در سطوح مختلف برای آموزش به کودکان وجود دارد. معمولا این آموزش ها به صورت تصویری، صوتی و ویدیویی می باشد. کودک با کمک تصویر، موسیقی و شعر لغات را فرا بگیرند.
اکثر اپلیکیشن ها و پکیج های آموزش انگلیسی برای کودکان به گونه ای طراحی شده اند، که واژه ها، الگوهای جمله های انگلیسی را به شکل تاثیرگذاری به آن ها آموزش می دهد. این تکنیک ها به شکل بازی و داستان است، بنابراین کودکان بهتر می توانند واژه ها و الگوهای زبانی را در ذهن خود ثبت نمایند.
نکته ای که در رابطه با استفاده از پکیج های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان وجود دارد، انعطاف پذیری ساعات یادگیری می باشد. بیشتر کودکان تمایل ندارند ساعات طولانی را در کلاس های آموزشی بگذرانند. با استفاده از این پکیج ها کودکان می توانند مطلوب ترین زمان را برای یادگیری پیدا کنند.
همانطور که می دانید آموزش لغات انگلیسی یکی از مهمترین بخش های زبان به کودکان می باشد. آموزش لغات انگلیسی یک مهارت بسیار مهم می باشد. این پکیج ها حاوی آهنگ هایی هستند که تاثیر بسیار زیادی بر یادگیری کودکان می گذارد. گوش دادن به آهنگ ها با زبان انگلیسی علاوه بر ارتقاء و مهارت زبانی باعث لذت بردن آن ها می شود.
یکی دیگر از بهترین روش های آموزش لغات به زبان انگلیسی برای کودکان استفاده از بازی ها می باشد. امروزه با استفاده از نرم افزارهای و اپلیکیشن های مختلف و انتخاب موضوعات جذاب می توانید مهارت کودکان به میزان زیادی افزایش می دهد.

 

مزایای آموزش لغات انگلیسی صوتی

 

امروزه شاهد پیشرفت های زیاد تکنولوژی در زمینه های آموزشی هستیم، در نتیجه یادگیری زبان انگلیسی با روش های نوین امکان پذیر می باشد. ابزارهای گوناگونی کمک آموزشی برای زبان آموزان وجود دارد. افراد می توانند با استفاده از گوشی، لپ تاپ، کامپیوتر برای یادگیری استفاده کنید. یکی از بهترین روش های یادگیری آموزش لغات انگلیسی روش صوتی می باشد.
ممکن است برای شما هم این موضوع هم پیش آمده باشد که پس از مدت کوتاهی از مطالعه ی کتاب های آموزشی خسته شوید. برای جلوگیری از این موارد می توانید از ابزار نوین مانند پادکست ها استفاده کنید. ابزارهای صوتی به افراد کمک می کنند، تا به بهترین نحو ممکن به یادگیری کلمات و لغات انگلیسی بپردازند.
این ابزارها شامل برنامه های کاربردی، پادکست ها و درس های زبان انگلیسی می باشند. استفاده از روش های صوتی برای آموزش زبان انگلیسی علاوه بر تقویت بانک واژگان به بهبود مهارت های شنیداری افراد هم کمک زیادی می کند. علاوه بر این افراد می توانند با انواع مختلف لهجه ها و گویش های زبان انگلیسی هم آشنا بشوند. یکی از مهمترین ویژگی های آموزش لغات انگلیسی صوتی این است، که فرد می تواند در هر زمان و مکان از آن استفاده کند. تفاوتی ندارد شما در کجا هستید، منزل، محل کار یا هر کجای دیگری می توانید در هنگام رانندگی این پادکست ها را گوش بگیرید و نهایت استفاده را از آن ها ببرید.
نکته ی دیگر اینکه دسترسی به وسایل و ابزارهای صوتی آموزش زبان انگلیسی بسیار ساده می باشد. شما می توانید با استفاده از گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ به راحتی این موارد را آموزش ببینید.
آموزش صوتی زبان انگلیسی می تواند یک موضوع بسیار سرگرم کننده باشد. این آموزش ها شامل مواردی مانند کتاب های صوتی الکترونیکی، پادکست ها، موارد جذاب دیگر می باشند.
دقت داشته باشید در هنگام انتخاب آموزش های صوتی مواردی را انتخاب کنید که در حد و سطح توانایی شما از زبان انگلیسی باشد.

 

یادگیری موضوعی لغات انگلیسی

 

کتاب ها و پکیج های زیادی وجود دارند، که لغات پرکاربرد زبان انگلیسی را به ما آموزش می دهند. اما بیشتر افراد از این موضوع شکایت دارند، که لغات مورد نظر در ذهن آن ها باقی نمی ماند. دلیل این مشکل عدم پرداختن موضوعی به لغات می باشد. زمانی که افراد واژها را به صورت پراکنده فرا می گیرند، در ذهن آن ها نهادینه نمی شود.
حافظه ی افراد به صورت یک اتاق یا قفسه است، که به بخش های مختلفی تقسیم شده است. در صورتی که اطلاعات بر اساس یک نظم اصول خاص وارد حافظه ی ما نشوند، خیلی سریع فراموش می شوند.
بنابراین استفاده از متدهای نامناسب و گیج کننده باعث می شود، افراد در زمان یادگیری لغات دچار سردرگمی های زیادی شوند. زمانی که کلمات را در قالب موضوعات مرتبط به هم آموزش بدهیم. ذهن انسان بیشتر آن ها را به خاطر می سپارد.
شما می توانید کلماتی را که از لحاظ موضوع و معنا با یکدیگر مرتبط هستند را دسته بندی کرده سپس آن ها را به خاطر بسپارید. به عنوان مثال رنگ ها، اعضای بدن، اعداد، روزهای هفته و تقویم همه ی این موارد را با همدیگر یاد بگیرید، تا ذهن شما بتواند هم آیندی داشته و کلمات را به بهترین شکل ممکن به خاطر بسپارد.

روش های آموزش زبان انگلیسی

روش های مختلفی برای آموزش لغات زبان انگلیسی وجود دارد، که هر کدام از آن ها مزایای خاص خود را دارند. همانطور که در بالا اشاره کردیم یکی از بهترین روش های آموزش زبان انگلیسی استفاده از یادگیری موضوعی است. کلمات را بر اساس موضوعات دسته بندی کرده و سپس به یادگیری آن ها بپردازید.
با توجه به اینکه حافظه ی تصویری انسان بسیار قوی تر از حافظه ی غیر تصویری است، می توانید برای آموزش لغات انگلیسی از رنگ ها و تصاویر کمک بگیرید. ممکن است شما تصویری را به خاطر بسپارید که با مشاهده ی مجدد آن همه ی زوایا در ذهن شما یادآوری می شود. اگر شما برای هر لغت تصویری را در ذهن خود ایجاد کنید، آن را برای همیشه در خاطر خواهید داشت. این امر باعث می شود در زمان یادآوری به زحمت نیفتید.
استفاده از روش های جدید آموزش زبان انگلیسی مانند روش های صوتی و تصویری موجب می شود، زبان آموزان بتوانند به میزان زیادی تمرکز خود را افزایش دهند. با استفاده از ابزار صوتی می توانید تعداد مرور کلمات را بیشتر کنید. این ابزارها باعث می شوند استرس افراد برای یادگیری زبان انگلیسی به میزان زیادی کاهش پیدا کند.

 

پکیج آموزش زبان انگلیسی

 

در سال های اخیر شاهد وجود پکیج های آموزشی زبان انگلیسی بوده ایم که هر کدام از آن ها با استفاده از متد و شیوه های خاصی به آموزش زبان انگلیسی می پردازد. در ادامه قصد داریم چند نمونه از بهترین مدل های پکیج آموزش زبان انگلیسی را که توسط موسسه استاد انگلیسی ارائه شده است را معرفی کنیم. با استفاده از این محصولات آموزشی می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن آموزش های لازم در رابطه با یادگیری لغات را داشته باشید.

 

پکیج کامل دنیای واژگان

 

با توجه به اهمیت آموزش لغات انگلیسی قصد داریم یک محصول با عنوان پکیج کامل دنیای واژگان را به شما معرفی کنیم. این پکیج شامل دوره ی آموزشی می باشد که عبارتند از
دوره ی آموزش ۵۰۴ لغت پرکاربرد انگلیسی
دوره آموزشی ۱۱۰۰ لغت پرکاربرد انگلیسی
دوره آموزشی واژگان پرکاربرد در آزمون تافل می باشد.
افراد می توانند با سطوح مختلف از این محصول استفاده کنند. این محصول بسیار کاربردی می باشد، در مدت زمان کوتاهی سطح واژگان شما را به میزان زیادی ارتقا می دهد.

 

آموزش ۵۰۴ لغات انگلیسی

 

در این بسته ی آموزشی شما می توانید با ۵۰۴ واژه ی پرکاربرد در زبان انگلیسی آشنا شوید. این لغات از ضررترین واژه های زبان انگلیسی می باشند، که برای بیشتر هدف های یادگیری زبان انگلیسی موثر می باشد. شما می توانید با استفاده از روش ریشه شناسی این لغات را یاد گرفته و در مواقع لزوم از آن ها استفاده کنید.
با استفاده از روش ریشه شناسی می توانید بدون احتیاج به حفظ کردن کلمات آن ها را به خاطر سپرده و بدون فراموشی آن را به یاد آوردید.
یکی از مهمترین ویژگی های این پکیج آموزشی این می باشد، که افراد می توانند بدون تاکی بر حفظ کردن کلمات آن ها را یاد بگیرند. علاوه بر افزایش واژگان لغات شما می توانید به یادگیری بخش معنایی واژگان انگلیسی با استفاده از کالوکیشن های ۵۰۴ لغتی که در این بسته وجود دارد بپردازید.
این محصول به گونه ای طراحی شده است، که فرد خود را در کلاس درس تصور کند. علاوه بر یادگیری لغات با گرامر آن ها نیز آشنا شوید. این پکیج آموزشی توسط پدر علم ریشه شناسی لغات تدریس شده است.
همه ی زبان آموزان، دانشجویان، افرادی که به تازگی قصد فراگیری زبان انگلیسی را دارند، مترجمان، مدرسان و داوطلبان آزمون های مختلف مانند تافل و آیلتس می توانند از این پکیج استفاده کنند.

 

آموزش۱۱۰۰ لغات

 

افراد می توانند پس از یادگیری ۵۰۴ لغت ضروری در انگلیسی به سراغ یک محصول آموزشی کاربردی دیگر با عنوان ۱۱۰۰ لغات انگلیسی بروند. درست است که این محصول نسبت به ۵۰۴ لغات از پیچیدگی های بیشتری برخوردار است. اما علم ریشه شناسی به شما کمک می کند، تا فراگیری این لغات برای شما بسیار آسان باشد.
پکیج آموزش ریشه شناسی ۱۱۰۰ لغات بر اساس واژهای موجود در کتاب ۱۱۰۰ لغات barron’s تنظیم شده است. شما در با استفاده از روش ریشه شناسی می توانید در مدت زمان کوتاهی به این لغات مسلط شده و به راحتی آن ها را به یاد بیاورید.
در این دوره ی آموزشی افراد می توانند به سادگی بر ۱۱۰۰ واژه تسلط پیدا کنند، در حالی که آن را هرگز فراموش نخواهند کرد. علاوه بر تسلط به علم فوق العاده ی ریشه شناسی شما می توانید به زیبایی هر چه تمام تر به مهارت های گفتاری و شنیداری مسلط شوید. یکی دیگر از ویژگی های این محصول یادگیری حوزه ی معنایی لغات می باشد.

 

سخن پایانی

 

همانطور که می دانید تقویت واژگان و لغات یکی از بخش های مهم در آموزش زبان انگلیسی می باشد. اما نکته ی بسیار مهمی که وجود دارد، انتخاب روش یادگیری می باشد. با توجه به اینکه یادگیری واژگان زبان انگلیسی با مشکلاتی از جمله فراموش کردن واژه ها روبرو است. باید در هنگام انتخاب روش آموزشی نهایت دقت را داشته باشید.
یکی از موثرترین روش های یادگیری لغات انگلیسی در حال حاضر روش ریشه شناسی می باشد. با استفاده از این روش می توانید بدون حفظ کردن بر دنیایی از واژگان تسلط پیدا کنید.
برای آشنایی با روش ریشه شناسی می توانید از پکیج های آموزش لغات انگلیسی استاد انگلیسی استفاده کنید. در صورتی که فرد از یک روش اشتباه برای آموزش لغات استفاده کند پس از گذشت مدت زمان کوتاهی احساس خستگی و دلسردی می کند. بنابراین لازم است در هنگام انتخاب روش های آموزشی دقت زیادی را به کار ببندد. با استفاده از این روش ریشه شناسی می توانید در مدت زمان کوتاهی به واژه های زیادی مسلط شوید. 

مورد اعتماد بیش ۱۰٫۰۰۰+ زبان آموز

سفیر معرفی محصولات ما رضایت شماست

ادریس صالحی
تشکر از شما قطعا پکیج مفید و عالی هستش ، حتی بیشتر از ریشه شناسی لغات آموزش داده شده
مهدی شیر محمدی
دوره تونو تهیه کردم فوق العاده عالی بود متاسفانه من به دلیل مشغله کاری نتونستم فعلا خیلی استفاده کنم ولی تا جایی که دیدم واقعا عالیه و حتما هر پکیج دیگه ای تهیه بفرمائید استقبال خواهم کرد و با اجازتون به دوستان هم معرفی میکنم که حتما استفاده کنند
مهدی عزیزی
عالی رضایت بخش ، سپاس از زحماتتان
لیلا خسروی
من آزمون ارشد داشتم با روش تونستم ۸۰ بزنم استاد خواستم ازتون تشکر کنم . خدا شمارو برای ما حفظ کنه
سعید امینی
شیوه تدریس عالی و متفاوت هست من که بسیار رضایت دارم و بسی استفاده میکنم از خریدم راضیم
محسن جدیدی
دوره گرونی هستش اما بعدش که استفاده کردم نتیجه اش غافلگیرم کرد
پرهام نظری
خدا به شما طول عمر طولانی بده استاد از حفظ کردن لغات نجات دادی
مریم موسوی
دوره جذابی هست مخصوصا از اینکه آدم احساس میکنه سرکلاس هست البته تدریس استاد پدرانه و دلسوزانه هست
Moosakhani