Moosakhani
0

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

استاد انگلیسی

اپلیکیشن استاد انگلیسی راهنمای عالی برای مقاصد آموزشی زبان انگلیسی و همراه خوبی در کنار شماست. این برنامه محدودیت سنی ندارد و به صورت منظم به روز رسانی و پشتیبانی می گردد. توضیحات تکمیلی این اپ در ادامه برای شما زبان دوستان ارائه شده است.

شما دوست عزیز، با وارد کردن ایمیل خود در قسمت زیر، از هدایای هفتگی و ماهانه استاد انگلیسی بهره مند می شوید!

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی استاد انگلیسی

اپلیکیشن استاد انگلیسی
یکی از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان برای فارسی زبانان

آموزش لغات انگلیسی

آموزش لغات به سبک نوین ریشه شناسی

آموزش گرامر و قواعد

آموزش گرامر به ساده ترین شکل ممکن

آموزش مهارت شنیداری

تقویت مهارت شنیداری از طریق ویدئو و پادکست

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

آموزش مکالمه

آموزش جامعی از تمامی مکالمات روزمره، مکالمات تجاری و جدیدترین سبک های آموزش مکالمه

آموزش ترجمه

آموزش مهارت نوشتن از طریق تکنیک های منحصربه فرد

آموزش زبان انگلیسی کودکان

آموزش های فوق العاده شاد و جذاب برای کودکان

معرفی اپلیکیشن استاد انگلیسی در ۱ دقیقه !

توضیحات ویدئو : این اپ برای آموزش زبان انگلیسی در منزل و بدون نیاز به کلاس طراحی شده است. پس با خیال راحت سفر کنید و استاد انگلیسی را همیشه در کنار خود به همراه داشته باشید .

معرفی اپلیکیشن استاد انگلیسی

اپ استاد انگلیسی راهنمای کامل برای آموزش زبان انگلیسی می باشد. این اپلیکیشن بدون نیاز به کلاس و دوره، پیاده سازی شده است. مخاطب این برنامه، تمامی علاقه مندان به زبان انگلیسی، بدون محدودیت سنی هستند. پس کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان مخاطبین اپلیکیشن ما هستند.

در این برنامه آموزش زبان انگلیسی، بخش های کاربردی و هدفمند طراحی شده است. از قبیل: کتابخانه زبان انگلیسی، انواع آزمون های زبان انگلیسی به همراه کلید سوالات و پاسخ آن ها، داستان های کوتاه انگلیسی (آپدیت ۲۰۲۰)، آموزش مکالمه انگلیسی (مکالمات روزمره، مکالمات تجاری، مکالمات در سفر و … )، آموزش لغات انگلیسی ( یافتن معانی لغات از طریق ریشه ی کلمات)، آموزش ترجمه انگلیسی (ترجمه جملات به سادگی از طریق فرمول )، آموزش مهارت شنیدن و آموزش مهارت های خواندن در زبان انگلیسی.

همانطور که ملاحظه میفرمایید، استاد انگلیسی در پیاده سازی آموزش های خود از موثرترین تکنیک های آموزش زبان انگلیسی در اپلیکیشن استفاده میکند تا زبان آموزان بیشترین نتیجه و بازخورد را از این محتواهای آموزشی کسب کنند.

در ادامه به بررسی تک تک این بخش ها میپردازیم ⇓

بخش های اپلیکیشن استاد انگلیسی

مکالمه انگلیسی

بخش آموزش مکالمه زبان انگلیسی، شامل آموزش های متنی مکالمه به همراه ویدئو و صوت مربوطه می باشد. موضوعات این آموزش ها بسیار متنوع و کاربردی است از نمونه های آن میتوان به مکالمات روزمره، مکالمات تجاری اداری بازرگانی، مکالمات در سفر، مکالمات در کلاس درس، مکالمات در فرودگاه و صد عنوان آموزشی دیگر.

ترجمه انگلیسی

در بخش ترجمه و مهارت writing زبان انگلیسی تمام تمرکز آموزش ها بر روی آنالیز متون و تحلیل و ترجمه پایه ریزی شده است. حال در ترجمه به شما روشی را می آموزیم که از طریق فرمول، جملات را به فارسی روان ترجمه کنید. روشی که اکنون در دارالترجمه های معتبر توسط مترجم های حرفه ای استفاده می شود.

لغات انگلیسی

تکنیک استفاده شده در بخش آموزش واژگان اپلیکیشن استاد انگلیسی، ریشه شناسی و ریشه یابی لغات می باشد. شما علاوه بر یادگیری لغات اصلی مترادف ها و متضاد های آن ها را نیز فرا می گیرید. این روش برخلاف سایر روش ها، فراموش نمی شود و در حافظه بلند مدت شما ثبت میگردد. دانستن تاریخچه ریشه لغات انگلیسی از جذابیت های این قسمت محسوب می شود.

دستور زبان و گرامر

در بخش گرامر اپلیکیشن، تمامی قواعد زبان انگلیسی به دور از هرگونه پیچیدگی و در عین سادگی بیان شده است. در این بخش دغدغه ی زبان آموزان از یادگیری گرامرهای انگلیسی برطرف شده و با بیان نکات مفید، یادگیری گرامر را برای زبان آموزان تسریع می سازد.

اخبار

این بخش برای کسانی که به دنبال آخرین خبرهای مربوط به زبان انگلیسی هستند مناسب می باشد. خبرهایی از قبیل: زمان های برگزاری آزمون های مختلف، قوانین و شرایط برگزاری آزمون ها و هزینه شرکت در آنها، گفتگوهای خبری با اساتید مطرح کشور می باشد

زبان انگلیسی کودکان

به گفته ی کارشناسان تقویت ذهنی کودکان تا پیش از ۵ سالگی اهمیت زیادی دارد. استاد انگلیسی ویژه برنامه هایی را برای کودکان زیر۱ سال، ۱ تا ۳ سال، ۴ تا ۶ سال و بالای ۷ سال تهیه کرده است. آموزش ویژه زبان انگلیسی برای کودکان که شامل آموزش های ویدئویی مصور همراه با موسیقی های شاد و سرگرم کننده، فلش کارت ها و بازی های فکری می باشد.

سوالات پرتکرار و مهم:

متداول ترین سوالات اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی استاد انگلیسی

۱) آیا اپلیکیشن استاد انگلیسی رایگان است؟

بله هم دانلود این اپلیکیشن کاملا رایگان بوده و هم تمامی محتواهای آموزشی داخل این برنامه رایگان می باشد. درحال حاضر این اپ را میتوانید از کافه بازار دانلود کنید. دریافت رایگان اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی از کافه بازار

۲) آیا تنها این اپلیکیشن برای یادگیری زبان انگلیسی کافیست؟

اپلیکیشن استاد انگلیسی به دلیل آموزش تمامی مهارت های زبان انگلیسی با تکنیک های به روز، نیاز زبان آموزان به دوره های آنلاین، کلاس های حضوری و … را برطرف کرده است.

۳) آیا این برنامه در آزمون های زبان انگلیسی کمکم می کند؟

بله، چرا که این اپ با در نظر داشتن مهم ترین و پرتکرارترین سوالات آزمون هایی از قبیل تافل و آیلتس طراحی و پیاده سازی شده است.

۴) آیا در مهارت های speaking, listening, writing, reading مسلط می شوم؟

بله اپلیکیشن استاد انگلیسی به شما کمک می کند تا در ۴ مهارت اصلی زبان انگلیسی تسلط لازم و کافی را پیدا کنید.

۵) آیا این اپلیکیشن برای آموزش زبان به کودکان هم کاربرد دارد؟

یکی از قسمت های مهم این اپ آموزش زبان انگلیسی برای کودکان است. اپلیکیشن استاد انگلیسی با داشتن بخشی مجزا برای کودکان، آموزش های فوق العاده شاد و جذابی را مهیا کرده است.

اپلیکیشن استاد انگلیسی در رسانه های خبری:

مایه ی خرسندی بیشتر ما هست که:

در صورت “رضایتمندی شما” از مقاله ی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی، با دوستان خود به اشتراک بگذارید که این امر سبب انگیزه ی بیشتر ما برای تولید آموزش های جدید می باشد.

موفق و پیروز باشید.

Moosakhani